Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-06, 00:12   #8
hildabakk
Medlem
 
hildabakk sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 79
hildabakk er ny på veien

Sv: Mine Måltider

Opprinnelig lagt inn av Nille

Hei !
Jeg har lusket litt i kulissene her... Skal ikke kommentere maten din, - er ikke så inni South Beach og fikk aldri lest boka helt ferdig før jeg lånte den bort.

Men det jeg lurte på; bortsett fra første dagen da du drakk vann, har du siden drukket bare kunstig søtet drikke eller kaffe og litt melk. Er det slik på SB at du kan drikke så mye kunstig søtet drikke du vil - uansett ?

Jeg spør fordi jeg har forstått det slik at det er viktig å drikke masse vann på SB også, men at du kan bytte ut halvparten av vannet med "ikke koffein holdige drikkevarer" ?

http://www.southbeach-diet-plan.com/...ight_loss.html

Jeg har drukket bittelitt vann, men ca ett glass pr dag. Ellers bare kunstig søtet drikke og kaffe med bittelitt skummetmelk.

Jeg har ikke lest noe sted i boka at man MÅ drikke mye vann, men det er sikkert kjempelurt egentlig. (har ikke lest den helt ferdig ennå...) Den engelske linken orker jeg ikke lese. Er det SB eller bare generelt om slanking det står om der?

Synes bare ikke det er noe godt med vann. Må kanskje prøve å drikke litt mer av det. Kunstig søtet drikke er det som redder meg tror jeg, fra å sprekke. Fint at du gav meg litt å tenke på

__________________
Har lest boka til Skaldemann og South Beach. Gikk ned mye på SB første gang jeg gjorde det, men ikke 2. og 3. gang. Gikk opp masse under graviditeten. Har prøvd med generell lavkarbo i perioder. Ønsker HELST å gå på ketolyse, men klarer ikke den karbotellingen. Men www.spisdegslank.no var vellykket - helt til de begynte å kutte ut flere av mine favoritter. Nå tenker jeg bare generell lavkorbo.

Sist redigert av hildabakk : 16-05-06 kl 09:26.
hildabakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Generell lavkarbo? Svar med sitat