Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-07, 08:37   #6
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Litt usikker. Atkins vs Lindberg

Opprinnelig lagt inn av michelle_a, her.


Da jeg skjeiet litt ut i det siste (fy!) merket jeg at jeg ble mye mettere av skiver og ris/pasta. (er ikke så lett når man jobber på restaurant. Man tar det man har for seg når man får to min tl å spise)

Når jeg har gått på atkins har jeg blitt fort sulten igjen etter hvert måltid. Slik som nå. Jeg spiste en omelett for to timer siden, men ble sulten 30 min etter det. Hva kan jeg gjøre?

Arrester meg om jeg tar feil men jeg tror du ble mett av brød og ris fordi du da var i ketose. måltidet etterpå ble du ikke mett av fordi du da ikke var i ketose lengre. Tenk over dette.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat