Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-11, 14:37   #11
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbo og overgangsalder

Artig at det er flere småbarnsmødre her, Vibeke67. Jeg er født samme år som deg om nicket ditt stemmer med fødselsår. Minstemann er født i 2008.

Jeg har hatt noen runder, eller en del er rettere å si, siden i vinter hvor jeg plutselig blir småsvett og tar meg i å tørke svetteperler i ansiktet... men jeg har også økt på med kokosolje... så vanskelig å si. Ammer fortsatt og har uregelmessig mens, men det kan jo igjen komme av ammingen og innskjerping var moderat lavkarbo til strengere lavkarbo... Spesielt om jeg er i overgangsalder, med små barn og ammer "stort" barn... Har ikke behov for å sjekke dette hos lege. Disse varmebølgene er så kortvarige og plager meg ikke noe særlig.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat