Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 09:38   #115
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Barn på lavkarbo

Jeg har tilgode å høre om noen som går ned 15- 30kg FETT de første 3-4 månedene etter at babyen er født!
Mange går ned mye fort, men det er stort sett vann! Jeg gikk ned mer enn 10kg på 3 uker etter at Snuppa ble født. Ikke kom å fortell meg at det var fett! Så mye ekstra forbrenning får man bare ikke av amming! Da ville jeg ha fortsatt å gå ned, i og med at jeg fullammet til hun var 6 måneder og fortsatt ammingen til hun var 20 måneder gammel!

Det er ikke ANBEFALT å FULLamme om man er i ketose! Hva folk velger å gjøre, får de stå for selv. Jeg ville aldri ha gamblet med mitt barns helse på den måten. Haster det sånn med å gå ned de kiloene, da? Det er jo kun snakk om å vente noen få måneder.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat