Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-13, 20:40   #60
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Har du vurdert Sørlandsparken spesialistsenter? Jeg fikk ordnet mine henge.. der. Var bare løshud, og fjernet c 150 g på hver, men det ble helt utrolig forskjell, kjemperesultat. Da skal du bare be om en henvisning dit, og så er det kirurgen der borte som vurderer. Lykke til!

Kan jeg be om ny henvisning når jeg har fått avslag? Jeg får tenke på det...

Opprinnelig lagt inn av Kuredu, her.

Så kjipt da, når man først har tatt steget er det jo kjedelig med avslag. Hvilke. Str bruker du forresten? Sliter du med kløe, utslett, sopp, groper på skuldrene, finne treningsbh?

Sa han noe om vekt/bmi?


Nå gikk jeg på butikken og kjøpte noen gode bh-er og størrelsen ble 80 DD og 80 E. Tror nok jeg i neste omgang skal ned i 75. Er jo ikke så stort. Jeg har slitt med vond rygg og stresshodepine. Treningsbh har jeg ikke prøvd å finne en gang... Har liksom ikke kommet meg til jogging ennå. Men, nå har jeg liksom fått svar og det er bare å gå videre og tenke på hva jeg skal gjøre. Var jo veldig usikker til å begynne med...


Når det gjaldt BMI så nevnte han ingenting. Han betegnet meg som normalvektig . Han la vekt på det at jeg ikke hadde født ennå. Men mente at brystene mine var fulle og fine og at det nesten er unødvendig med operasjon - til og med kosmetisk.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat