Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-13, 20:45   #61
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Nå gikk jeg på butikken og kjøpte noen gode bh-er og størrelsen ble 80 DD og 80 E. Tror nok jeg i neste omgang skal ned i 75. Er jo ikke så stort. Jeg har slitt med vond rygg og stresshodepine. Treningsbh har jeg ikke prøvd å finne en gang... Har liksom ikke kommet meg til jogging ennå. Men, nå har jeg liksom fått svar og det er bare å gå videre og tenke på hva jeg skal gjøre. Var jo veldig usikker til å begynne med...

75 E er da ikke sååå stort? Jeg har det sjøl og må innrømme at et lite løft ikke hadde vært av veien (men ikke aktuelt! ingen får skjære i mine pupper med mindre det står om livet!), men størrelsesmessig er de passelige, selv om jeg kunne tenkt meg et par spretne b-cups, da hadde det vært mye lettere å kjøpe billige bh'er.

Når det gjelder bh'er så kan ikke jeg bruke den typen som har bryterrygg, da havner all vekten på nakken og det funker ikke. Jeg må ha vanlige bh'er med god støtte i cup'en og gode skulderstropper.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat