Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-13, 20:51   #62
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

75 E er da ikke sååå stort? Jeg har det sjøl og må innrømme at et lite løft ikke hadde vært av veien (men ikke aktuelt! ingen får skjære i mine pupper med mindre det står om livet!), men størrelsesmessig er de passelige, selv om jeg kunne tenkt meg et par spretne b-cups, da hadde det vært mye lettere å kjøpe billige bh'er.

Når det gjelder bh'er så kan ikke jeg bruke den typen som har bryterrygg, da havner all vekten på nakken og det funker ikke. Jeg må ha vanlige bh'er med god støtte i cup'en og gode skulderstropper.

Så absolutt klar over at det ikke er så stort. Var veldig klar på at jeg i beste fall er i grensesonen. Men, var selv betenkt på hvor mye mindre jeg ville ha dem. Og vil jo at de skal passe mine former.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat