Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-13, 20:56   #73
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Opprinnelig lagt inn av LillemyDesign, her.

Hei, jeg har ikke lest alle innlegg, men legger med min erfaring.

Jeg har hatt tvillinggraviditet som min første graviditet. De døde desv i magen 3 uker før fødsel. Etter det fikk jeg mye ekstra skinn og ballong mage. Når jeg lå på ryggen og presset så bulet magen min, jeg trodde helt fram til for et par år siden at det var musklene mine som bulet. I aug 2001 fikk jeg ei jente og aug 2004 fik jeg en gutt, jeg gikk ned til 59 kg og da normal bmi, bestemte meg for å søke om bukplastikk. Og det fikk jeg 4-5 mnd etter fødselen ble jeg opperert. Fjærnet 1,7 kg med skinn. Magen min så myye bedre ut enn hva den var før.
Men så så jeg senere at de bula ut mer på ene siden på hoften, hadde ei pølse med fett over arret, skinnet ha blitt litt løsere midt på magen rundt navlen liksom. Navlen så ut som den bare var klistra på. Klaget etter 6 mnd, men fikk bare beskjed at det var normalt dette og at det så så bra ut osv..

Men ble ikke bedre, og bestemte oss at vi ville ha et barn til.. Han ble på 4940 gr og 54 lang så jeg var stooooor og med null magemuskler så var jeg enorm :/ Han kom i aug 2007, senere så kom det ei jente i 2010 på 52 cm og 4800 gr 9 dager før tiden
Året etter så bestemte jeg meg for å ta en lege sjekk og fikk da beskjed at mine magemuskler var ekstremt delte.. Jeg har også vert med en kirurg som var på omreise fra columseums klinikken tror jeg det var, og fikk en gratis time, han kunne stikke hele hånda mellom musklene og fortelle at de var delt langt ned og langt oppe..
Han syntes det var merkelig at de ikke sydde sammens magemusklene da de tok bukplastikken. I vårest spurte jeg legen om han kunne henvise meg til sjukehuse ang magemusklan, først til molde, blankt nei, var kostmetisk og ikke noe medisinsk grunn. Fikk ny henvisning til kr. Sund, samme svare der pluss kjeft for at jeg hadde brydd meg å ta turen dit sia jeg fikk det svaret i molde..

Jeg har ikke gitt opp, jeg skal ned de kg jeg må og da få henvisning til ålesund både for mage og skinn

Be om henvisning til Medi3 i Ålesund, de har vistnok er godt rykte.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat