Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-10, 23:46   #98
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Januar starterer - veiedag mandag?

Opprinnelig lagt inn av tangoto, her.

Hei igjen : ) Jeg holder meg borte fra alt kunstig søtstoff - drikker bare vann (masse!!) og kaffe. Bortsett fra ett unntak - må ha en eller to suketter i kaffen : (( Tror du det er min stopper??

Jeg skeier ellers ikke ut i det hele tatt - føler meg ikke fristet en gang da mett og fornøyd, men det går sakte med vekten. Men fort med cm rundt navel; fra 106 til 87,5cm.

Gårsdagens resultat:

04.01 85,5 kg 0kg
12.01 83.6 kg -1.9kg
18.01 83.3 kg -2.2 kg
25.01 83.3 kg -2,2 kg M
01.02 fra 82,7 til 83,9 kg, men siden forrige mandag + 0,6 kg
08.02 83,7 kg -2,8 kg
Som dere sikkert skjønner- jeg smører meg fremdeles med tålmodighet.. ; )

Jeg er veldig imponert over dere! Både dere som raser ned og dere som er utrolig tålmodige. Lykke til : )

Jeg skjønner at du kan bli utålmodig om du tenker på vekten, men nå er det nå bare sånn at noen mister kiloene raskere enn andre. Hva om du kutter ut veiinga og f.eks legger frem en litt for trang bukse som du prøver hver uke? Du har jo allerede mistet utrolig mange cm rundt navlen, så det er jo tydelig at du gjør noe veldig riktig!

Jeg vet ikke hva du pleier å få i deg i løpet av en dag sånn ca jeg, men jeg tror ikke 2 suketter skal gjøre store utslag om du ikke får i deg mye annen søtning, det gjør det hvert fall ikke på meg! Men du spiser mye fett og grønt? Lykke til fremover hvert fall, og jeg synes du er utrolig flink!

Jeg fikk forresten ikke veid meg mandagen som var, vekten manglet batterier! Men nå er de kjøpt inn, så jeg snikveier meg i morgen og oppdaterer på mandag!

Ha en fortsatt flott uke alle sammen!

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat