Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-15, 06:09   #23
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: The Biggest Loser Norge

At man får åpenbaringer betyr jo ikke at man ikke har vært klar over tingenes tilstand tidligere. Jeg har da også vært mer enn klar over min overvekt i "alle" år og vært på slankern siden jeg var 10 år, men har også hatt åpenbaringer. Blant annet hadde jeg en når det gjaldt å ta på seg sko, at det var tungt. Selvsagt skjedde ikke dette over natta, og det hadde vært tungt lenge, men det er rutine man ikke tenker så mye over til vanlig, og så stopper man opp en dag og tenker over det. Eller da jeg for to år siden etter en vanskelig periode "plutselig fant meg selv dypt i en pose potetgull foran tv'n full av selvmedlidenhet". Det var jo ikke som om jeg ikke forsto før den tid at jeg både trøstespiste og var sykelig overvektig, men det er øyeblikk hvor man stopper opp og tenker over det man bare lar gli videre i hverdagen. Det er en talemåte. Disse sitter i en intervjusituasjon, de har garantert blitt spurt om hvilke situasjoner og øyeblikk de har merket overvekten, når de skjønte hvor stort problemet var og så videre. Og da er det jo nettopp sånne svar som er det man er på jakt etter, åpenbaringene. Det er det som gir god TV.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat