Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-12, 16:12   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobrød - helsekost, Funksjonell Mat

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Jeg ga bort mitt, men glemte å høre om det falt i smak hos mottageren

Mulig det var meg, ettersom jeg fikk et sånn ferdigbrød tilsatt valnøtter av deg for ... snart et år siden (men jeg ramlet over denne tråden nå. )

Jeg syntes det smakte litt rart. Det hadde en slags merkelig søtsmak som minte litt om ... sukrin?! (Som er så langt det vondeste søtstoffet jeg vet om ...). Så, nei. Falt ikke helt i smak her, altså. Da synes jeg faktisk de nøtte/frødbrødene er bedre, som Nannahs brød, f.eks. Men det har muligens med at jeg ikke er en brødelsker i utgangspunktet, men har vært veldig glad i pompernikkel og dansk rugbrød, og dermed liker de litt tunge og saftige lavkarbobrødene som ikke smaker innmari mye "vanlig" brød best.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat