Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-12, 10:49   #18
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og overgangsalder

Hei, da er jeg her igjen oppdateringene på helse fronten er at ved sist måling er stoffskiftet mitt tilnærmet normal, dvs bare litt forhøyet FT4. Men de siste ukene nå har jeg hatt noen voldsomme temperaturskiftninger, fra frossenispinnekald helt inni margen, til kok varm så jeg må kle av meg og åpne alle vinduer og dører og avkjøle meg. Dette kan skje innenfor samme time. Jeg har det greit strort sett hele døgnet, men så kommer dette innimellom. Jeg begynte jo å lure på om det er stoffskiftet som tuller seg igjen, har jo fortsatt litt uro og sånt i kroppen (men ikke mye). Men så antydet samboeren at det kanskje kan være overgangsalderen. Og kanskje det er det? Hetetoktene stemmer jo overens men vanlige symptomer, men hva med disse frysetoktene? Noen som har erfaringen som har noen ide om hva det kan være? Kanskje jeg bør gå til legen for å sjekke?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat