Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-06, 15:25   #12
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett!!!

Opprinnelig lagt inn av Hennie

Vil dette si at en dag med lavkarbo kost og mye pepsi max og te, så vil kroppen legge fettet på seg???? - og ikke forbruke kroppsfettet til å forbrenne det du spiser??

Dette er induviduellt, men både når det gjelder svart te og pepsi max, så inneholder begge stoffer som koffein, som er vanndrivende. Vel får du i deg væske, men mange opplever at de blir tørste etter å ha drukket denne typen forfriskninger. Dessuten så må kroppen jobbe ekstra for å filtrere vekk alle de kunstige tilsetningene, som man ikke ønsker skal lagres i kroppen, eller hva???

Nei, drikk for det meste vann når du er tørst, og ta deg et glass (ikke ei flaske) brus for smakens skyld når du spiser middag borte eller lignende. For husk, rent, naturlig springvann som vi har de fleste steder her i Norge, er det beste for kroppen, og så billig da...

Har du forretsen forsøkt å slutte å drikke brus??? Folk snakker om "røysug" og savn etter at de har sluttet med snus... men det er mer eller mindre det samme når det gjelder på kutte ut lettbrus... DET var det ihvertfall for meg (og jeg har både slutta å røyke 20 prince om dagen, og snuse 2 esker i uka... for hhv. 6 og 2 år siden)!!!

Håper du fikk litt svar på det du lurte på... kanskje Torkil kan komme med flere innspill om akkurat dette???

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat