Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-07, 01:03   #39
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Skuffet

Må bare si at hadde det ikke vært for Bedre uten brød, så hadde jeg ikke vært på dette forumet i dag. Selv om den har visse svakheter, så har den overbevist meg. Og jeg var skeptisk!

Kjøpte den på grunn av tittelen også, selv om den kanskje ikke passer helt til innholdet... Jeg spiste nemlig altfor mye brød.
Så kuttet jeg det ut. Spiser nå ikke brød hjemme overhodet. Og har det bra med det.
Særlig folk med migrene burde lese denne!

Men det er sant som det sies noen steder over her, kanskje passer den ikke for alle. Og det er en stor treghet blant folk når det gjelder å ta til seg ny informasjon som bryter med gammel.
Har selv ei venninne som i utgangspunktet er positiv til mye av det som kommer fram av lavkarbokosthold... Men: Hun kjøper ikke denne eller andre bøker. Og når vi diskuterer, så er det lett å merke hvordan myndighetenes anbefalinger og skrekkscenarier sitter i ryggmargen.
Men en må lese selv! Særlig når det kommer så mye motinformasjon.

For mange vil nok denne boka være noe nær uoverkommelig. Det er så synd, for det står så mye bra der.

Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat