Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-14, 22:08   #14
Anel73
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 12
Anel73 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Jeg begnner på onsdag neste uke, var hos sykepleier idag for å ta mange blodprøver samt finne ut om jeg skulle begynne i fase 1 eller 2. Det blir fase 2 på meg:-) da blir det opp til meg å lage nye spennende og gode middager med grønnsaker fremover.
Har akkurat bestilt en del mat slik at jeg er klar fra onsdag- mest kjeks, sjokoladedrikk, pannekaker, barer. Husker fra sist at det ikke var så verst etter hvert, må bare komme seg gjennom de første dagene... Skal ha liggende på jobb noen av grønnsakene som er lov, slik at jeg har noe utenom produktene. Så lenge en kan ha seg farris eller bris gir det også en avveksling.

Har prøvd dette før, klarte noe over 10 kilo sist, men de har dessverre kommet tilbake i løpet av de siste 2 årene. Føler jeg har et bedre utgangspunkt og bedre motivasjon denne gang, håper det slår til

Kjekt at det er flere av oss som er klar for et nytt og bedre år med noen kilo færre enn utgangen av 2013.

Jeg kan godt registrere hva jeg spiser fremover her- fint om noen kan dele oppskrifter på gode middager hvis dere er i fase 2- skal gjøre det samme hvis jeg finner noe godt

Gleder meg til å følge dere alle sammen. Vi får motivere hverandre fremover. Det kommer nok noen tunge dager- da kan det være greit å søke trøst her i forumet.

Ønsker alle sammen en god helg.

Anel73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat