Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-05, 22:14   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av LilNoor

Ok, jeg er litt forvirret. Hvor nøye er det egentlig med 15 karb per dag? Kan man gå litt under eller litt over, eller må det være eksakt? Jeg får inntrykket av at jeg er den eneste som veier mat som inneholder karbohydrater. Er det slik?

Endret: Jeg ser også at Torkil sier vi skal spise til vi er mett? Gjelder dette bare kjøtt, eller også grønnsaker?

15 gram er veiledene,noen få må nøyes med 10 gram andre kan klare 30 gram og være i ketose. Veing er en fordel i starten, de fleste vil fort spise det de vet de kan spise uten å veie eller tenke for mye på KH. Man skal ikke sulte , men det er en fordel å utnytte den manglende sult, slik at en ikke spiser så mye at vekttapet blir for beskjedent.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat