Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-10, 15:09   #4
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Noen som kan svare på noen spørsmål?

Lån bøker på biblioteket om de forskjellige retningene. Eller kjøp dem. Jeg har en del bøker, både Aktins, Fedon, Ketolyse, Bedre uten brød og boka av Dr.Hexeberg. Har også lest skaldeman sine samt boka av dr.annika et-eller-annet(dahlquist? noe slik iallefall)(boka er om lchf).

Det er mye lettere å spise lavkarbo når du kan en del om hva dette egentlig er. Dessuten anbefales det å følge en bestemt filosofi, iallefall i begynnelsen, fordi det er så mange "småfeil" man gjør som etterhvert utgjør en stor feil.. Selv tar jeg utgangspunkt i Fedon sin filosofi, men jeg spiser f.eks ikke fullkornspasta/ris o.l som han sier er ok iblant. Jeg spiser også en del mer fett enn han har i sin filosofi. Og det utgjør at jeg ligger på rundt 50 gram karbohydrater pr dag. Om jeg går ned i vekt på denne måten vet jeg ikke helt enda, da vekta mi ikke fungerer, men jeg regner med at det går sakte, men sikkert nedover (noe som er bedre for kroppen enn å plutselig gå ned masse..).

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat