Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-12, 14:42   #17
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Gravid og B12-mangel

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Tror trio-b også er reseptbelagt. Jeg prøvde først med tabeletter, men det hadde ikke store effekten desverre. Men man kan jo prøve!
Uansett kan du virkelig glede deg til å begynne med sprøyter! Det har virkelig en helt utrolig effekt. Husker det føltes som at endelig så kunne jeg åpne øynene uten at det føltes slitsom ut

Hadde planer om å sende samboer ned på apoteket, så måtte ringe ned og høre hva de hadde. De sa de hadde noen tabletter med b12 og andre b-vitaminer reseptfritt, men de inneholdt ikke så mye b12. Så da tar jeg de først, fram til jeg har vært hos legen, og evt fått resept/sprøyte.
Ah, det høres vidundelig ut!

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Heisann! Jeg hadde det som legen karakteriserte som alvorlig b-vitaminmangel. jeg skulle først sjekke ut om tabeletter virket, før eventuelle injeksoner måtte til. Var så heldig å komme meg til Sverige-hvor de selger ren b12, tok disse hver dag lenge. kroppen tok opp tabelettene og nivået ble supert. Nå tar jeg annenhver da og skal snart sjekke med nye prøver om dette er tilstrekkelig.

Supert, takk for tips! Enda en grunn til harryhandel

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat