Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-13, 16:01   #62
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Den beste sjokoladekaken jeg vet om

Opprinnelig lagt inn av Bik, her.

Fikk ikke til denne
Den ble litt tørr, kompakt og ryende, og litt for søt(kan jo gjøres noe med). har prøvd mange sjokoladekaker, men har ikke fått noen som jeg syns ble ok.
Tror jeg må holde meg til mandelbunn og peanøttkake. De vet jeg blir bra.

Det var jo synd... og merkelig :\
Det første som slår meg er at eggene kan ha vært for små, kombinert med for mye kokosmel. Det kan være lurt å porsjonere ut kokosmelet litt, for det skal fortsatt være en slags (dog fast) røre, og ikke bli til deig. Søtningen smaker jeg alltid til, fordi jeg stadig varierer hvilken søtning jeg bruker. Håper dette hjelper om du får lyst til å prøve igjen. :3 Ellers kan det jo bare ha med preferanser å gjøre, naturligvis.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat