Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 05:53   #54
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Jeg er gravid!

Hei folkens! Lenge siden sist her nå. Er ikke så fryktelig aktiv på lavkarbo-fronten om dagen. Det eneste som frister av mat akkurat nå er brød, brød, brød!!! Middagen kan jeg fint klare meg uten poteter og annet dill. Men akkurat det brødet MÅ jeg ha. Og Nugatti av alle ting!!!

Ellers var jeg på UL igår. Og var en smule bekymret i forkant. Dette barnet er meget sterkt ønsket fra min side og jeg har ønsket det så lenge, så bekymringen om at noe skal gå galt har liksom vært i bakhodet hele tiden.
Anyway, etter UL igår er jeg MYE roligere. ALt var fint med vårt lille knøtt. Og legen var 80 % sikker på at det blir en liten gutt. Men jeg tenker ikke helt blått enda likevel. Venter til etter UL i mai om de ser det samme da. Mamma var også med på UL, og hun var helt i hundre. Og veldig fascinert av at de kan se så mye så tidlig.

Lille knøttet var 6,5 cm ca. Og jeg ble satt en dag frem. Men forholder meg likevel til den forrige termindatoen frem til UL i mai. Det var ingen tegn til misdannelser, kromosomfeil eller noe slikt. Og en veldig aktiv krabat! Vinket til mammaen sin og greier! Den kommende mormor var veeeeldig stolt ja!!

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat