Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-04, 21:52   #1
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Barn og kosthold i lokalavisa

Har en journalistvenninne som jeg har fått med på å skrive en omfattende søndagsartikkel i Drammens Tidende. Hun foreslår imidlertid at JEG skriver en faglig artikkel og hun skriver litt om en eller annen familie og deres spisevaner. I tillegg er det ønskelig å trekke inn fagfolk. Jeg har så veldig lyst til å få fram viktigheten av det med barn og riktig kosthold i avisa, men jeg føler meg ikke kompetent til å skrive en artikkel. Tenkte egentlig å komme med bakgrunnsstoff, henvisninger til nettsider o.l. og stille opp med forskjellige lavkarbo.retter servert onga en dag, slik at hun kunne ta bilder. Og gjerne fortelle om vår mathverdag. Jeg tror jeg kun vil skrive tips til artikkel, og henvise til fagpersoner for fagstoffet. Har noen tips til personer, gjerne i Drammensområdet, som kunne være aktuelle å stille opp som fagpersoner for et sånnt tema?

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat