Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 18:23   #138
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av LilleTrilleMaren, her.

Jeg har levert noen jobbsøknader flere steder, men har ikke fått noen respons ennå, men det er vel bare å fortsette å skrive. Jeg får jo stipend nå, og en del av de pengene går til mat til meg og min kanin (det er ikke no billigmat til han heller, nei men et stipend er jo ikke akkurat ment til å rekke til så mye.. Er vel bare å fortsette å sende inn søknader og fly rundt å spørre, så dukker det vel opp en jobb, blir nok lettere til sommeren, hvor mange vil ha sommeransatte

Flott! Du har en god innstilling! Jeg kan tipse om ung.no og ungijobb.no. Der har jeg hørt at mange unge mennesker har fått en god del hjelp og veiledning til å skrive søknader, oversikt over markedet, rettigheter etc.
Om du skal søke sommerjobb er egentlig mitt mest hete tips å være tidlig ute!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat