Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-10, 22:16   #20
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fedme kan ikke kureres

Jeg tolka ikke Cherry sitt innlegg som at hun ikke forstår eller respekterer at det ikke er likt for alle

Før var det veldig fokus på de emosjonelle grunnene til at man ble overvektig.. Da hadde alle et eller annet problem som hadde gjort at de hadde lagt på seg. Nå er det brått INGEN som har hatt noen andre grunner enn at de har spist for mye karbo. Alle har spist lite nok og helst alt for lite men likevel lagt på seg, fordi at de har spist for mye karber.

KLART det gjelder for mange. Men for alle? Det stiller jeg meg veldig kritisk til.. Synd om det føles for dere, som at jeg mener at alle dere rett og slett har spist for mye i forhold til det dere har brent ut, men det er altså ikke ment sånn.. Har full forståelse for at noen rett og slett overhodet ikke tåler karbohydrater.

Jeg nekter å tro at jeg må spise lavkarbo resten av livet om jeg vil holde vekta... Jeg SKAL spise lavkarbo, men det er ikke fordi at det er min eneste måte å lykkes på.... Men jeg VET jo da også at selvom jeg har vært stor hele livet, så svarer jeg godt og til og med enda bedre på lavkalori enn jeg gjør på lavkarbo, om jeg vil ned i vekt. Men nå har jeg jo lært at kroppen trenger fett, så derfor er det ikke noe annet alternativ enn moderat lavkarbo, kombinert med kalorikontroll. Tror neppe at jeg er enestående i overvektigkategorien om å være skrudd sammen sånn.

Håper det også kan respekteres, at det er ikke ALLE overvektige/fedmete som MÅ spise lavkarbo for å gå ned i vekt og for å holde seg nede..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat