Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 23:05   #25
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Gir opp ketosen, for nå ...

Takk for alle råd!
Jeg skal ta med meg alle tipsene/erfaringene og legge en ny slagplan, hehe!

Det som er det positive, er at jeg føler meg bra!! Ingen tunge "kræsj" etter måltider, ingen behov for middagshvil, mere stabil energi rett og slett!
Bare det gjør det jo verdt d!

Jeg tenker også spe på med ting som jeg vet jeg kunne gjort bedre, - mere vann, ta kanel daglig, begynne med styrketrening, - og droppe fløte i kaffen. Tror det ble for mye av den sorten.....Har også bestilt ALA, i håp om at det kan hjelpe på insulinsensitiviteten. Har nemlig lest at det kan d. Likeledes et kosttilskudd fra iherb, som skal være gunstig for blodsukkeret. Husker ikke navnet nå, men det hadde gode tilbakemeldinger, fra både diabetikere og folk som vil ned i vekt.

Har tenkt på metformin, men der fant jeg info om at det kan belaste nyrene, og redusere/forbruke B6 og B12 slik at det må følges med.....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat