Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 15:26   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: PCOS: Noen som har hatt SA og senere klart å føde levende barn etter lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av savoy, her.

Hei

Det var forferdelig å høre hvordan du har blitt behandlet. Dessverre så finns det så mange av den sorten der ute.
Ser du bor langt unna Oslo men ang privat utredning så vil jeg anbefale dr. Holst og dr. Magnus som jobber ved fertilitetssenteret på aleris.

Lykke lykke til og jeg håper virkelig du får hjelp!

Om du kommer deg til Østlandet så vil jeg også varmt anbefale Dr Nina Willumsen på Willumsens kvinneklinikk i Drammen. Det er henne jeg har gått til, og om du googler henne, så finner du at hun har hjulpet mange barnløse, hun er gynokolog og spesialist i kvinnesykdommer, så PCOS er et av hennes spesialområder. Hun samarbeider bl.a med dr Sofie Hexeberg, og til alt overmål har hun kommunal avtale, så man betaler bare en egenandel på 295 kr . Ja, og så er hun både dyktig, koselig og empatisk. Jeg følte at hun var veldig opptatt av hvordan jeg opplevde min egen helsesituasjon, og takket være hennes hjelp er jeg nå ti kg lettere og har fått eggløsninger og normale menstruasjoner!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat