Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-10, 18:06   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: PCOS: Noen som har hatt SA og senere klart å føde levende barn etter lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tulipa, her.

Tusen takk for tips, damer!

Har svigers i Oslo, og reiser endel dit ifbm. jobb, så jeg er der stadig vekk.
Skal ta en ringerunde til klinikker i morgen. Skal nedover om tre uker, håper det er mulig å få time på så kort varsel. Snakket nettopp med svigermor om dietten og Dr. Hexberg, så jeg er veldig fristet til å prøve legen din Photobscura!
Skal lete opp kontaktinfo med en gang!
Å, det hadde bare vært fantastisk om jeg kunne få komme til henne!

Blir bare mer og mer sinna over behandlingen jeg fikk på sykehuset jo mer jeg tenker på det. Jeg skal bevise at den tullingen tar feil!

Tusen takk igjen!

Hun er veldig etterspurt, så ventetiden KAN være lang, men er du heldig kan du få en avbestilt time. Men uansett, ring og hør! De har telefontid fra kl ni, så ring akkurat når det åpner, for det har en tendens til å bli litt telefonkø . Det kan være veldig verdt det! Jeg er i hvert fall evig takknemlig. Legen min er fin nok han, men han har jo sine begrensninger, spesialist er han ikke.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat