Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-07, 20:03   #63
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Noen lure fysikkhoder her? :)

Opprinnelig lagt inn av Maxxx, her.

Tenk om vi kunne plukke det beste ut av hver enkelt og overføre til oss selv. Om vi er god på ett område, er vi dårligere på andre.
Jeg har såååå mange områder jeg skulle ønske jeg var bedre på, men det er lite å få gjort med det.
Du må huske at om du får min hjerne, mister du evnen til å finne ting du leter etter som ligger rett forrann nesa på deg, du kan beskrive verden kun i primærfarger (hva pokker er forskjellen på hvit, offwhite, beige og alt annet som er hvitt???), hvite sokker blir rosa etter en vask og kanskje blir du bedre med tall men samtidig dårligere med bokstaver. Bare noen eksempler. Nei, behold den hjernen du har du

Heeeeelt enig!!!

Jeg vet at hovedstaden i Norge heter Oslo, og i Danmark København og i Irland Dublin, men det strekker seg ikke myyyye lengere

Og i allefall ikke spør meg om politikk..... vet knapt hvem som er statsminister....

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat