Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-13, 00:17   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavt stoffskifte og goitrogene matvarer

Tilfellene innad stoffskiftesykdom har en del variabler, selv om mye selvsagt er svært likt. Det er jo også en uttall grunner til at man får problemer med stoffskiftet.
Grunnen til at jeg nevnte ev. seponering av medisin er at jeg har sett flere her inne som har reagert med forhøyet stoffskifte etter omlegging til lavkarbo, dette gjerne fordi lavkarbo ofte kan virke positivt på hormoner, uten at det nødvendigivs er noen fasit for alle. Men dette gjør man selvsagt i samarbeid med lege. Selv har jeg nok hatt en del metabolske ufordringer hele livet, men mitt stoffskifte gikk rett vest etter en stor livskrise, og da levde jeg alt på lavkarbokosthold, og min redning ble store mengder jod pluss absolutt ro og hvile, og jeg er mye friskere nå.

Hva angår grønnsaker, så spiser de aller færreste av oss her til lands goitrogene grønnsaker, som kål o.l. rått, så vi har kanskje ikke hatt noen grunn til å tenke på det før vi leser det på en liste.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat