Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-11, 21:58   #80
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: For de som er kalde/på platå - for ekstrem lavkarbo usunt?

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Ja jeg går på medisiner selvsagt, men jeg har ikke god nok nytte av dem - kommer liksom aldri helt dit der jeg er meg selv igjen.
Er blomkål fyfy??? Det viste jeg heller ikke. Da får jeg i meg masse fyfymat for blomkål spiser vi mange ganger i uka.
Soya holder jeg meg unna, for det viste jeg var fyfy.

Hvorfor er fruktsukker så ille da? Er vel bedre å spise fruktsukker i form av druer fx enn å spise karameller?
Og jeg spiser masse grønnsaker, men jeg klarer ikke å få i meg mer enn jeg allerede gjør. Jeg spiser grønnsaker til nesten alle måltider og til middag spiser jeg lett en halv blomkål/brokkoli alene.

Hadde jeg funnet igjen den linken til Videoen med Robert Lustig så kunne du sett den...Den er litt vanskelig med tanke på at plansjene og pekingen hans ikke henger ihop så en må virkelig konsentrere seg og gjerne spole frem og tilbake og pause innimellom for å få med seg hva han egentlig sier..... + at videoen lastet så seint at jeg måtte la den laste helt ned uten lyd før jeg kunne få sett den i sin helhet....Har lastet den ned til maskinen med Realplayer så jeg kan se den når jeg vi nå, og pugge stoffet.....
Nå vet jeg ikke om Robert Lustig er kontroversiell eller ikke, men jeg har sansen for ham....

Kan jo være at du egentlig får feil medisiner da...Leste du det smgj skrev om erfa? Syns det er litt interessant å se de forskjellige tilnærmingene doktorer har til pasientenes problemer...noen gir eff..., mens andre tar seg virkelig av deg...

__________________



Sist redigert av Bestemamma : 01-10-11 kl 22:05.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat