Tråd: Kokosboller
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-07, 11:59   #20
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: kokosboller

Opprinnelig lagt inn av tess81, her.

Jeg prøvde å lage disse i jula, men mine blei skylt ned i vasken...blei bare løst skum, gikk ikke ann å ta sjokolade på eller å holde de i det heile tatt..

Så rart. Kanskje de må piskes lenger.

Det skal ikke være så veldig vanskelig egentlig. Har funnet ut at man har ganske stort slingringsmonn på alle ingrediensene. Det gjør liksom ingenting å ha for lite eller for mye kokosolje og gelatin. Det er verre om man pisker eggehvitene for mye eller for lite, og så kan gelatinen og cocosaen være for varm sånn at det blir litt sånn suppe. Ellers er det viktig å få rørt inn gelatin og cocosa ordentlig, sånn at den ikke blir liggende på bunn.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat