Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-10, 23:34   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Har lagt merke til at det brygger seg opp til disput mellom ketolyse og lavkarbo

Jeg har lagt merke til de siste ukene at det spisser seg mellom ketolyse og lavkarbo. De som spiser lavkarbo mener kanskje at de som går på ketolyse er for snevre og strenge, og de som er på ketolyse mener at de som er på lavkarbo er for slepphendte og ikke nok "sukkerfrie".

Dette gjør meg litt småfrustrert da ALLE har en individuell måte å behage kroppen.. Og alle andre forteller at det dem selv sverger til er det beste.. Det ER faktisk ikke slik det er. Ketolyse fungerer for noen, lavkarbo fungerer for andre. Og vi skal IKKE halshugge hverandre for de valga man har tatt.. Man BØR imidlertid være mottakelig for korreksjon innenfor de valga man har tatt..Jeg VET hva min kropp trives med, men en annen kropp ville sikkert komna av av det jeg spiser.. ALLE er vi forskjellige og bør akseptere hverandre nettopp grunnet ulikhetene. Vi er her for å backe opp hverandre, ikke for å dra ned..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat