Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-11, 23:29   #176
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Det er så kjekt å krympe inn i klær! Gleder meg til mine bukser sitter litt finere på.

Jeg har gått på roller blades i dag, og det var herlig. Jeg fikk så fin flyt og følte at det gikk lettere enn det har gjort til nå.

Jeg sliter fortsatt med en del sug, og jeg kjenner at jeg ikke stoler helt på at jeg klarer å motstå fristelser enda. Jeg går ikke på butikken og kjøper sjokolade, jeg overser den helt ærlig, men hvis det spanderes sjokolade og jeg kan se den og lukte den. Da stoler jeg ikke på at jeg er i stand til å motstå, enda. På lørdag hadde skulle vi ha besøk til middag. Jeg tenkte på å lage noe lav karbo, men å servere litt karbohydrater ved siden av, til de andre. Men så kjente jeg at jeg ikke er klar for å sette meg selv i den situasjonen enda. Jeg ble veldig usikker på hva jeg skulle servere, og det tok lang tid før jeg klarte å bestemme meg. Vi hadde kaffegjester også, og da kjøpte jeg med vilje inn ting som jeg ikke er spesielt glad i og som ikke frister meg så mye. Jeg håper det blir lettere snart, for noen ganger er det nesten så jeg kan smake de tingene som har gjort meg tykk, som jeg er så alt for glad i. Hvordan går det med dere andre? Stoler dere på at dere klarer å motstå fristelser? Har dere noen råd til meg ang. å ha gjester på besøk til middag?

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat