Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-05, 17:08   #19
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

.
I såfall så spiser du nærmere Optimal Ernæring enn du gjør Atkinskostholdet...

- Atkins fase I: Protein (P): 36% Fett (F): 53% Karbohydrater (K): 8% (vedvarende vekttap)

For Optimal Ernæring fordelingen mellom de ulike næringsstoffene som følgende:

- OE for overvektige: Protein (P): 12,5% Fett (F): 77,0% Karbohydrater (K): 10%

Det eneste du i såfall trengte å endre på, var å spise litt mere grønnsaker, og litt mindre proteiner....fettinnholdet ditt er helt som for Optimal Ernæring for vekttap!!!


.

Nei, jeg spiser i følge Atkins-boken. Eksemplet jeg tok var fra min intro-fase. Din fordeling av Atkins er feil.
Det er vel heller at Optimal Ernæring er en form for Atkins.

Vil ikke endre på noe nei, ihvertfall ikke grønnsakene spiser nok av det. Men når det er sagt så følger jeg vedvarende nå og da med innslag av nøtter noen dager i uka, i tillegg til mørk sjokolade og litt korn en dag i uka så da blir fordelingen i snitt; litt mindre fett og litt mere karbohydrater og litt mere protein vil jeg tro, enn det jeg sa først.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat