Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-05, 17:58   #20
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Nei, jeg spiser i følge Atkins-boken. Eksemplet jeg tok var fra min intro-fase. Din fordeling av Atkins er feil.
Det er vel heller at Optimal Ernæring er en form for Atkins.

Vil ikke endre på noe nei, ihvertfall ikke grønnsakene spiser nok av det. Men når det er sagt så følger jeg vedvarende nå og da med innslag av nøtter noen dager i uka, i tillegg til mørk sjokolade og litt korn en dag i uka så da blir fordelingen i snitt; litt mindre fett og litt mere karbohydrater og litt mere protein vil jeg tro, enn det jeg sa først.



.
Om du la merke til hva jeg skrev i beskrivelsen av fasene, så poengterte jeg at dette var vedvarende vekttapsfasen til Atkins. Introfasen skal bare vare i ca 14 dager, mens vekttapsfasen til Optimal Ernæring skal vare til man har nådd målvekten. Det er en stor forskjell på det...

For det andre, hvordan er så Atkins fordeling ved vedvarende vekttap og vedlikeholdsfasen i følge dine bøker? Skulle være interessant å høre det...

Når det gjelder hvem som er en kopi av hvem, så ble Optimal Ernæring utviklet tidlig på 1960- tallet, mens Atkins kom på banen først flere år senere, tror det var i 1972 eller noe sånt...

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat