Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 13:57   #19
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Manglende vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Et vesentlg moment for å omsette energi og gå ned i vekt er å drikke mye vann. Jeg vil tro du bør drikke minimum 4-5 liter væske i form av vann, sitronvann, grønn te pr dag for å få igang prosessene i kroppen din.

Vanninntak er spesielt viktig for å avhjelpe fettforbrenningen, men ikke alle må drikke 4-5 liter væske hver dag for å få optimal fettforbrenning.

Sitat:


Prøv dette i noen uker og du skal se at vekten raser ned.

Du lover litt gull og grønne skoger her synes jeg. Du vet ingenting om vekta vil "rase" ned hos TS om hun trener intervall to ganger i uka. Dessuten skal ikke TS så veldig mye ned i vekt, og det vil uansett ta lengre tid i en slik situasjon. Spiser TS i tillegg bare 1400 kalorier pr dag og pøser på med trening, vil det sannsynligvis bli for lite energiinntak til at kroppen slipper fett uansett, så da må man evt justere matinntaket.
Jeg er av bestemt mening at man må få orden på kostholdet FØR man øker på med masse trening, såframt man da ikke har trent jevnt hele tiden.

Derimot kan trening, og da ikke bare intervall men styrketrening/yoga/pilates være med på å endre kroppssammensetningen slik at man blir mindre målt med målebånd, selv om vekta ikke går ned.
Jeg vet flere her inne som har opplevd og gå ned 2 buksestørrelser uten at vekta har endret seg.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat