Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-15, 17:42   #155
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Tallene jeg skrev var minimumstall. En normal banan, 2 normale poteter (hun sier hun spiser 2-3), litt blåbær og bringebær (det står at hun spiser masse av det), 15 gram karbohydrater verdt grønnsaker tilsvarer et stort brokkolihode og det ser da ut til at hun spiser mer enn det?

Vi kan også legge til ei lita gulrot, selv om hun spiser "gulrøtter" og 20 gram ukokt ris x 2, som er bittesmå mengder. Da kan du legge på 35 gram til. Da begynner vi å nærme oss 150 gram karbohydrater og vel så det. Da har jeg lagt godvilja til på alle tallene og ikke tatt med med rosiner, frukten hun oppgir at hun spiser i løpet av dagen osv.

Det er ingenting bastant med å si at hun ikke spiser lavkarbo. Det er ikke kjempe mye karbohydrater. Men lavkarbo er det ikke. Det er supert for et såpass aktivt menneske og ypperlig i forhold til de målene hun har.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat