Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-09, 23:30   #4
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: Fase to i jula, noen råd?

Jeg er inne i min 13. uke på Eurodiet og skal over i Fase 3 om én uke. Det betyr at jeg er heldig, som i det miste får spise frukt i jula. Bortsett fra det, skal jeg være beinhard og holde meg til opplegget. I februar er jeg gang med ny periode i Fase 1, så du skal vite at du ikke er alene!

På julaften skal jeg spise 150 gram pinnekjøtt med én potet og litt kålrabistappe. Ellers kommer jeg til å smake litt på karamellpuddingen kanskje. That's it. Jeg må jo bare være aldeles standhaftig, for jeg vet med meg selv at smaker jeg én kake, går det galt. Føler at det skal gå greit.

I fase 2 kan du jo spise 150 gram rent kjøtt eller 200 gram fisk eller (omelett av) 2 egg. Du får jo litt ribbe på 150 gram! Ta bort det verste fettet og vei det, så ser du at det blir en god del. Det gjorde jeg ved en ribbemiddag tidligere i høst. Syntes jeg fikk nok mat. Ellers spiste jeg mye av lovlige grønnsaker.

Stå på! Gleder meg til å høre mer fra deg om hvordan det går!

Opprinnelig lagt inn av varga83, her.

Jeg er på min andre og siste uke på fase en og går da inn i fase to før jul. Det blir topp å få spise proteiner igjen, men hva søren skal jeg spise til ribba?? Noen som har forslag?

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat