Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-05, 18:31   #6
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: graviditet og Lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Lynx Lynx

Min venninne kom til meg i dag med en bønn... Vet du noe om lavkarbo og graviditet. Hun la på seg 30 kg under forrige svangerskap og har ikke tenkt å gjøre det samme igjen, men alt raser kiloene på henne.

Hun lurte på om hun kunne bruke lavkarbo under svangerskapet og om det var noen som hadde erfaringer med dette. I og med at jeg må godta at hun er teknologisk hemmet legger jeg inn forespørselen for henne.

Er det noen som har erfaringer med lavkarbo og graviditet? Grunnen til at hun fokuserer på lavkarbo er at hun håper å slippe unna det vanvittige suget etter sukker.


hjerterlig...

gaupen.

For å slippe unna søtsuget bør hun ta ett tilskudd av krom. Jeg har gode erfaringer med synergiLine sin fordi den er sammensatt av flere mineraler som virker sammen med krom. Da blir det så mye lettere å unngå det søteste.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat