Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-10, 21:14   #34
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mange her er på Skaldeman?

Hei igjen. Jeg følger med dere selv om jeg ikke orker å kjøre Skaldeman så ekstremt som jeg har gjort de siste ukene. Hadde jeg sett resultater så ville saken blitt anerledes. Sånn som må så tenker jeg at jeg må skifte fokus og la ting komme etterhvert.

Lila: du finner trådverktøy øverst på høyre side; litt ekkelt å finne men det går. Ellers har du enda litt lengre oppe en knapp for snarveier; nederst finner du abonnerte tråder. regner med du finner denne på den lista. Hvis ikke sier du fra

Det virker som hodene våre er ganske like; merkelig hvor lang tid det skal ta. Jeg tror mye sitter i hodet; og at ved å jobbe med tenkemønster så kan en få orden på ting og tang. Hvordan en skal jobbe med det er jeg ikke sikker på...

Jeg tror jeg fortsatt spiser for mye til enkelte måltid. I alle fall er jeg plutselig stappmett i flere timer og føler meg utsprengt. Burde kanskje ha spist mindre og oftere; dvs spise bare til jeg kjenner jeg er mett sånn ca og så heller spise igjen når jeg ble sulten. Dagen i dag startet sånn; mens i ettermiddag spiste jeg opp alt på fatet (joda øynene ville ha mer enn magen) og nå 5 t senere er det fortsatt stappfullt og helt uaktuelt med mat. Heldigvis er blodsukkeret stabilt så jeg slipper å gå tom for energi.

  Svar med sitat