Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 13:31   #71
Kanonada
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 122
Kanonada er på en erverdig vei

Sv: Forklaring på insulinresistens

Jeg har nå fått tatt en rekke prøver som jeg skal tilbake å få svar på til uka.Men de resultatene jeg allerede vet er blodsukkernivå før og etter glukosebelastning og de forklarte jo en hel del og er for meg en liten seier ifht legen min som ikke helt har trodd på dette med at jeg blir trøtt av mat.. Og også får det meg til å tenke at det eneste som kanskje da vil funke for meg er det JVB forteller om periodisk faste.

Jeg hadde fastende blodsukker på 4.4. Fikk sukkervann og beskjed om å sette meg å vente i ca to timer. Umiddelbart etter å ha drukket sukkeret begynte jeg å gjespe og de neste to timene var et mareritt og en kamp for å holde seg våken. Ved ny måling hadde jeg et blodsukker på 2.9.. Og etter 3 timer følte jeg at kroppen begynte å våkne litt igjen, men da ble jeg kvalm og skjelven og fikk hodepine. Og hva gjør man når man på en måte har føling, men vet at sukker eller annen mat får blodsukkeret ned istedefor opp?!

Gleder meg til å høre om jeg har utslag på andre prøver. For en gangs skyld håper man jo at man feiler noe! :P

Kanonada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Fedon/Roede-ish Svar med sitat