Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 23:40   #49
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kor mykje har du gått ned i vekt og kor mykje skal du ned?

Jeg veide ca 75 kg da jeg ble gravid, sluttet å se på vekta like før jeg så 100- tallet på slutten, regner med jeg bikket like over. Begynte lavkarbo i september, da var minstejenta 6 uker. Begynte med en vekt pæ 92,7 og veier i dag 81,7, så ned 11 kg. Stoppet helt opp for meg i februar da jeg sluttet å amme. Ble mye kluss noen måneder, dårlig motivasjon og stangnerende vekt. Begynte igjen 1 mai, og veide da ca 85, tar utgangspunktni siste veieing før den 15 april. Så har endelig fått litt gang på vekta da, det er motiverende. Skal ned til mellom 65- 70, usikker på hva som er realistisk nå som jeg har passert 30 og født 3 unger.

Vekta mi er nok mye et resultata av graviditetene, legger sykt mye på meg når jeg går gravid, og denne ganger slitter jeg med å bli kvitt kiloene. Men når jeg ser på ungene våre, så er det helt greit å være 15 kg +, uansett har jeg det mye bedre i dag vektmessig, enn da jeg startet. Lavkarbo gjør meg dessuten friskere og får mer overskudd. Har også begynt å trenen, og er blitt litt hekta på det, hjelper også på vekta og centimetrene

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat