Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-10, 01:31   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Har lagt merke til at det brygger seg opp til disput mellom ketolyse og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Lavkarbo er jo det om man spiser 150 karber også.

Jeg lever nok strengere enn deg, med min Ketolyse. Og der er det ikke potet/pasta/ris/mel/sukker i kosten.

Og søtstoff spiser jeg minimalt av, for det trigger søtbehovet mitt.

Fedon er jo et ikke-ketose kosthold. Der tillates det mer andre typer karber. Men lav gi

De forskjellige "skrevne dietter" på lavkarbo er veldig ulike.

Når man lager sitt eget opplegg, så er jo det den som har det opplegget som vet best om "sin" retning og "regler"

Jeg kunne ikke noe om lavkarbo kosthold da jeg startet ketolyse. Jeg hadde ikke kunnskap nok til å sette sammen eget opplegg. Derfor valgte jeg å gå for en type kur Og tok lærdommen derfra og har lest meg videre

Og ære være deg for det for du er et unikum her på lavkarbo! Du har virkleig lagt veien for dem som vil spise ketolyse.. Jeg skulle ønske jeg kunne det, men jeg blir rett og slett dritdårlig av det..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat