Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-13, 22:36   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Problemer på sykehus?

Har som regel fått egg, grønnsaker og sånn- Helt greit, men ikke særlig imponerende ... Og når jeg har sagt at jeg skal ha saltløsning i dryppet, har det aldri vært noe problem, ettersom jeg står oppført på metformin, så går de vel ut fra det også.

Dog, da jeg, med dette som utganspunkt, lå i fire dager etter en operasjon av spiserøret hadde de INGENTING jeg kunne spise! Ingenting! Ikke kunne jeg spise fast føde heller, og de visste ikke hva de skulle gjøre, og kom til slutt med en "nærignsdrikk" med nesten halvparten sukker i seg. Ikke fikk jeg drikke kaffe, men cola light var greit. Endte med at jeg stavret meg laaangsomt i lettere morfinrus til Kiwien på området med venoflonen og alt mot alles gode råd ... Stilig. De har for all del velviljen, men ofte ikke kunnskapen på Ullevål, i alle fall. Men så var det stort sett bare studenter jeg så snurten av på den tida jeg var på post-op.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat