Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 11:24   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Barn på lavkarbo

Jeg er litt i mot å kjøre strikt lavkarbo på barnehagebarn og småskolebarn, jeg da!
Barn uten allergier og intoleranser med en normal vekt, trenger ikke slankes eller leve med store kostrestriksjoner.
Holder man seg unna de store karbo- bombene som saft og kaker, kjeks, godterier i store mengder etc, mener jeg at et balansert kosthold holder i massevis til disse små!
Har opplevd mye rart med barn som ikke får den maten de trenger/vil ha. Niesen min stjal mat fra de andre barnas matbokser, min datters klassevenninne blir ertet på grensen til mobbing for innholdet i matboksen så hun spiser ikke, jeg selv stjal godterier og mat i butikkene fordi jeg ikke fikk det jeg ønsket hjemme, venners barn spiser til de kaster opp når de får mat borte ...............

Beklager, men LCHF- folk er i mindretall Og vil nok bli sett på som litt rare en god stund til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat