Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-06, 23:45   #20
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Optimale Smoothies

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Jeg er ikke redd for smoer. Det hender jeg har smoer i kaffen, de sjeldne gangene jeg drikker den varm. Jeg lurer bare paa en praktisk ting naar det gjelder smoer i smoothie. Smelter du det foerst, eller legger du bare oppi en passelig kladeis i blenderen. Jeg liker helst aa klare meg med bare shaker jeg skjoenner du. Er litt lat og vil spare oppvask, siden jeg lager smoothie minst en gang om dagen.
Tror jeg skal prove kaffesmoothie med smoer og CF i morgen
Takk for nyttig traad

Har gjort begge deler, men nå slenger jeg bare smøret i, og kjører det sammen, men det er mulig at smøret løser seg bedre opp når det er smeltet, men jeg mener nå jeg ikke har merket nevneverdig forskjell så langt ihvertfall...

Oppvask??? Vel, jeg har vann og vaskemiddel i blenderen når jeg er ferdig jeg, kjører det noen sekunder, og skyller ut etterpå. FERDIG!!!!

.


Sist redigert av Ziggy : 30-10-06 kl 00:08.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat