Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-10, 21:53   #5
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Sjokoladesoufflèmuffins med peppermyntekrem

Opprinnelig lagt inn av e84, her.

visste vel at det måtte være du lisbeth som hadde lagt ut denne oppskriften da jeg så overskriften.... du slutter ikke å imponere altså. hvordan i all verden skal man klare å velge hva man skal prøve seg på til jul av alt det himmelske du kommer med da?
Hva skal du lage til jul?

Jeg har ikke bestemt meg enda.. jeg har noen oppskrifter til jeg skal teste ut før den tid

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Gudameg så mye godt du lager.. ser i alle fall godt ut.. Men spiser du alt dette digge hver dag? Er jo mye kaker og konfekt og sånt...

men hvit sjokolade er det vel en del karber i?

Jeg har en samboer som er veldig flink til å hjelpe meg med å spise opp..

Jeg har kasta papiret til den hvite sjokoladen jeg brukte i dag så jeg er ikke sikker på hvor mange karber det er i den, men cavalier sin hvite sjokolade har litt i underkant av 10 g pr 100 g vare, og sukkerfritt sin har 9 g

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Oh my detta så HERLIG ut!

Ja, de er gode

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat