Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-12, 10:44   #27
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Familiebasert behandling av fedme hos barn

Supera, jeg ser at du har hengt deg opp i noen av mine kommentarer ja, og det er greit. Men jeg synes nå fortsatt det er interessant jeg, at studien viser at barn med overvekt er i mindre aktivitet, spiser mer fettholdig mat og sitter mer i ro foran skjermen. Også har de i tillegg dårligere blodprøveverdier.
Å dermed si at jeg legger vel mye vekt i en slik studie, vel, det får du nå bare mene.
Jeg synes det er interessant å diskutere innholdet her, hva fører til hva? Hvorfor er det slik?
Å informere om hvilken type forskning som er utflørt her er jo bra, men jeg opplever at du går veldig sterkt ut både mot meg og studien.
Når Smgj kommer med sine kommentarer så nikker jeg, ja det var nyttig og av interesse. Når du kommer med dine kommentarer går jeg i forsvar, opplever at du påstår at jeg mener ting jeg ikke opplever. Det må jeg innrømme ikke er spesielt kjekt.
Men dette er ikke første gang jeg opplever, og det er faktisk en av hovedgrunnene til at jeg ikke lenger gidder å oppholde meg på forumet. Hvorfor skal jeg det? Det er jo ubehagelig, lite hyggelig og veldig lite interessant for meg.
Jeg kan være åpen for å diskutere mye, få nye perspektiv og lære nytt, bare ting blir gjort på en respektfull måte.
For å være helt ærlig synes jeg endel av forummedlemmene godt kunne trekke pusten litt av og til og heller diskutere saken. Det ender litt for ofte i uinteressant kverulering hvor man ikke kommer noen vei.
Men det er nå min mening, jeg trkker meg stille ut av denne sikusjonen og av forumet.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat