Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-18, 17:54   #2
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Ny og undrende!

Nå står det bare "lavkarbo" på kostholdsfilosofien din, men hvis du ikke spiser karbohydrater i det heletatt unntatt det i salat så burde du få i deg over 40g med fett i hvert måltid. Jeg pleier å ha på 4ss olivenolje i salatene mine så sant ikke jeg har noe annet fett i, da holder det med 2.

Det er ikke farlig å spise slik du gjør, men jeg er redd du muligens vil ende opp med å være sulten hvis du har "fettskrekk". Bearnaise og Hollandaise er fine sauser du til og med kan kjøpe ferdig fra butikken hvis de er laget riktig.

Tacokrydder pleier å innholde en del sukker og desto mer salt. Helt sikkert grei tom du bruker usaltet kjøtt, men jeg bruker det billigste på Rema og mekker da mine egne meksikanske krydder. For taco bruker jeg chillipulver og spisskumin og da kan du også velge hvor mye salt du ønsker at det skal være. For meg hoder det med saltet kjøttet allerede har er tilsatt siden jeg skal spise ost i tillegg. Jeg lager min egen tacosaus og guacemole og koser meg med seterrømme.

Prøv å spise hvis det går over 7 timer. Jeg spiser 11 og 18.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat