Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 01:03   #24
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av flap

Ja, selvsagt mener jeg det. Folk som har en kreftdiagnose må få lov til å benytte seg av all alternativ medisin de kan finne innenlands som utenlands. Men dette må selvsagt være et supplement i tillegg til konvensjonell cellegiftbehandling. Men hvis noen vil ha liv på samvittigheten så er det bare å anbefale folk å prøve ut alternativ behandling før konvensjonell medisinsk behandling. Det er mye rart man skal høre!!

Nå ville jeg heller snu dette på hodet, tenk om kreftpasienten dør på grunn av at jeg ikke fortalte ham at det hjelper å unngå karbohydrater....

Den siste setningen din kunne jeg ha vært foruten.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat