Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-12, 23:42   #14046
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Søter grøten med stevia og bruker ellers sukker. Jeg blir ikke bra av tagatesse, så det hadde jeg ikke gitt til barnet mitt heller.. Får influensasymptomer.

Jeg spiste mye av en kake laget med tagatesse, og fikk influensa etterpå... Kanskje det var pga tagatessen? hm... Skal tenke over det neste gang jeg spiser det. Har du hørt om andre som har reagert? Er det ikke 100 % naturlig stoff denne tagatessen?

Stevia... Får man kjøpt det i vanlig matbutikk? Er det noen bakdeler med stevia?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Her brukes det sukker om vi har grøt, men siden alle er så avsukra, bruker de bittebittelite sukker. Det samme gjør jeg forresten når vi en sjelden gang har grøt.

Ja, er ganske avsukra her også... Merker jeg er mye strengere med sukkeret til barna. Jeg tar på bare symbolsk med sukker på havregrynen...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.